من کمی بیشتر از عشق تو را می فهمم

من کمی بیشتر از عشق تو را می فهمم

من  کمی بیشتر از عشق تو را می فهمم 
 
راه زیاد است ، مهم نیست 
 
گاهی در این برهوت
 
سرگردان می شوم ، مهم نیست 
 
بادت به سرم می زند مدام 
 
سرما می رود توی جانم 
 
مهم نیست  خودم را بغل می کنم
 
فقط می خواهم بدانم جاده هر قدر دراز و طولانی باشد 
 
آخرش یک جایی تو ایستاده ای ؟ 
 
بین راه گاهی آدم هایی را می بینم
 
که آخر جاده شان هیچکس نیست ...
 
از این برهوت می افـتند به برهوت دیگر 
 
و همین هراسانم می کند و همین باعث می شود
 
تنهایی ِخودم را دوست بدارم 
 
آخر من که جز تو کسی را ندارم ....

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:
ادامه مطلب
♥ پنج شنبه 5 شهريور 1394برچسب:, ساعت 22:56 توسط admin